Välkomna till min sida!

Hoppas ni kommer och hälsar på flera gånger!

Må så gott!! Lämna gärna en hälsning!


Kram Eva



måndag 17 oktober 2011

Till syrran och en höst tur.



Hej mina vänner!

I helgen gick tiden snabbt som vanligt :-( Barn fria var vi faktiskt med !         

Vi var och fira min syster en sväng och hon hade fått dessa härligt gula rosorna. (Den vita huslyktan fick hon av oss :-) som man skymtar lite här).



Sedan blev det en mysig men lite kylig tur runt om Gunnebo Slott. På bild deras vackra
växthus. Finns mycket att se där omkring och fina promenad slingor.

Jag bara älskar Ekar, tog lite fina bilder på några som jag kommer att visa här senare.
Något specielt med dessa träd... gamla, stolta och vackra...

Något frusna var det gott att komma hem och bara vrål mysa i soffan ;-)

Var rädda om er ! Så höres vi snart igen.
Kramar
Eva

2 kommentarer:

  1. Ja du kallt var det men men gött var det i alla fall med en rundtur!

    Kram M

    SvaraRadera
  2. Go morron Eva! :) Va fin blogg! Kanske skulle skaffa en sån ja med , Kramizar Johanna

    SvaraRadera