Välkomna till min sida!

Hoppas ni kommer och hälsar på flera gånger!

Må så gott!! Lämna gärna en hälsning!


Kram Eva



torsdag 20 oktober 2011

Saint Paulia kudde?...

Här ligger jag bra! Stör ej!
Dessa blomblad brukar vanligtvis vara lite ludna så det är inget konstigt med det.
Fast på denna är de lite (läs mycket) extra lurviga.


Sotis ligger gärna här på fönster brädan i köket med blomman som en kudde.
(Och inte bara för att ha koll på oss när vi äter). Hmm.


Hon blir 5 år om 1 månad .Men är fortfarande "min bebis".


Bara lugn, hon var liten här och hoppar ej upp här mer.
Vi brukar skämta om att hyra ut henne till tullverket. Sotis gillar(?) nikotin
och blir lite galen när någon har rökt och hon slickar, nästan biter personen i fingrarna.Skumt!
Ingen i våran familj röker.


Nu har ni fått tips på en ny kudde! Eller..kanske inte ;-)


Nej, nu ska jag ut i solen innan den försvinner för idag!


Ha det gott! 


Kramar/ Eva

1 kommentar:

  1. Nikotinet ja, de e därför hon blir som galen när "barnmorskan" kommer på besök :)) Tänk att du som aldrig hade haft katt skulle bli så frälst <3 Kram på er från mig & Brudarna :))

    SvaraRadera